Haemme Turkuun hallinnon tiimiimme controlleria perhevapaan sijaisuuteen heinäkuuhun 2021 asti. Työ voi sovittaessa olla myös osa-aikatyötä vähintään 60 % työajalla. Työskentely Merikratoksella tarjoaa taloushallinnon asiantuntijalle mahdollisuuden olla mukana rakentamassa merkityksellistä liiketoimintaa suomalaisessa pk-yrityksessä.

Controllerin toimenkuvaan kuuluu yrityksen sisäinen kannattavuus- ja kustannuslaskenta, kirjanpito, osto- ja myyntireskontra, tilinpäätös sekä muita hallinnollisia tehtäviä, kuten palkanlaskennan tehtäviä. Controller osallistuu yrityksen johtoryhmätyöskentelyyn ja taloudelliseen päätöksentekoon. Tehtävä tarjoaa monipuolista kokemusta sekä mahdollisuuksia kehittää pk-yrityksen taloushallinnon toimintatapoja. Hallinnon tiimissämme työskentelee controllerin lisäksi toimitusjohtaja, henkilöstövastaava, toimistoassistentti sekä projektijohtaja.

Odotamme hakijalta tehtävään soveltuvaa korkeakoulututkintoa tai loppuvaiheessa olevia opintoja. Aikaisempi kokemus vastaavanlaisista työtehtävistä katsotaan eduksi, mutta pitkää työkokemustakin tärkeämpänä pidämme oikeanlaista asennetta ja halua kehittyä omassa työtehtävässä. Arvostamme työtehtävää tukevia lisäkoulutuksia, vastuullisuutta, joustavuutta sekä hyviä vuorovaikutustaitoja.


Lähetä vapaamuotoinen hakemus palkkatoiveineen sekä CV sähköpostitse rekrytointi@merikratos.fi 8.4.2020 mennessä. Työt alkavat toukokussa 2020 tai sopimuksen mukaan.

Kutsumme hakijoita haastatteluun mahdollisesti jo hakuajan aikana.

Lisätietoja tehtävästä antaa Salli Liukkonen, pe 27.3. klo 13-14 sekä ke 1.4. klo 13-14, p. 0405248198 tai sähköpostitse salli.liukkonen@merikratos.fi.


#

Palaa rekrytointisivulle »